poniedziałek, 2 czerwca 2014


Stworzyłam tego bloga, żeby się z Wami podzielić radością. Radością,
którą daje mi macierzyństwo. Choć przyszło niespodziewanie i postawiło
mnie w bardzo trudnej sytuacji w życiu, daje mi podwójną siłę do działania.
  
Blog o codzienności. O tym jak radzimy sobie tylko we dwie. 
O niezwykłej radości życia. O nas :)
Piszę z przeznaczeniem dla mam!- debiutantek i nie tylko. O tym jak
sobie radzić. Jak ułatwić życie. 
Zbiór plotek, pierdół i rad, które mogą pomóc każdej z nas. Dla Was 
testujemy, porównujemy i opisujemy. Jeśli Cie to nie interesuje- nie czytaj. Jeśli
denerwuje- omijaj z daleka. Ten blog nie narzuca sposobu wychowania. Jeśli masz
inne zdanie, podziel się! Chętnie skorzystamy z Twoich rad! :)

Witajcie!!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz